Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2010 21:13 - Що за животно е метросексуалният мъж :)
Автор: iameverywoman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1016 Коментари: 1 Гласове:
2



В тази безгрижна неделна вечер съм решила да не товаря ума си, а и вашите, с дълбоко проникновени размисли и страсти, а да го давам по-лежерно...

И така, захващам тази тема - за метросексуалността, с ясното съзнание, че си прося някой да ме наплюе за писанията :)), но все пак ...
Като целта ми не е да се заяждам с когото и да било, а просто така - да поразсъждавам на глас и евентуално да чуя и чужди гледни точки...

Изхождам от позицията на средно статистическа българка от възрастовата категория `35+`.  - Демек, израснала по време, когато в главите ни с фунии се наливаха определени ограничителни представи, но в същото време не достатъчно остаряла, та да не e в състояние да адаптира възприятията си спрямо непрестанно променящия се свят... И все пак малко трудно асимилирам идеята "метросексуален мъж". Не че съм защитник на твърдението, че българките, като едни типични представителки на нашия си географски регион, сме в състояние да харесваме само някакви тъмни балкански субекти:) - космати и с общ запуснато-небрежен външен вид...Още по-малко пък да изпадам в някакви крайни твърдения, определящи метросексуалността като  "педе*астка  работа".  Но все ми се струва, че тая тенденция взе да отива към изчанчване. Ако мога по-нагледно (т.е.описателно) да изразя виждането си, то -  да, не бих харесала /примерно/ насред плажа  да ми се набива и мандахерца пред погледа мъж с космата гърбина и очебийно лоши хигиенни навици, но също тъй неприемливо ми е да видя представител на "силния"пол с вежди, по-прилежно оскубани и оформени и от мен (а аз за моите смея да твърдя,че са поддържани на повече от задоволително ниво;;)  Прочие, за мен мъжът трябва да си има преди всичко мъжествените черти и върху тях да се стреми да поставя лек непринуден акцент (като например класиката в жанра - небрежно наболата тридневна брадичка;), защото те са тези, които го правят атрактивен за жената!...
И в тая връзка да ви кажа, че с изненада прочетох наскоро в една статия, че в последните години все по-масово явление било (говорим за БГ) козметичните салони да се посещават от мъже....И че, видите ли, при гледката на подлагащи се на разните му там козметични процедури "мачовци", намиращите се в салоните дами изпадали едва ли не в еротичен екстаз :Р... Е те`тва малко прекалено ми идва вече!  Аз верно, че за поддържането на външния си вид разчитам предимно на собствената си сръчност и рядко прибягвам до услугите на професионален козметик, но все ми се струва, че като ида в такъв салон, ако там се натъкна на някой красив господин, който току-що се е надигнал от парна баня на лицето /например/ и ми пърха с мигли изпод драматично изписаните си на дъгички вежди..,`те тогава надали ще го загледам влюбено и очаровано /както се твърди в статията/, ами по-скоро ще получа комплекс за малоценност и по-точно за недостатъчна женственост :))))  В край на краищата, ако тази метросексуална вълна продължи да настъпва, то тогава летвата пред нас - жените в даден момент доста ще се вдигне и  не знам какви чудеса от героизъм ще трябва да извършваме със себе си, за да продължи да ни личи, че все още ние сме нежния пол :D
...А може би все пак и ЕГН-то ми си казва думата ;)  и колкото и да се смятам за либерален и широко скроен човек, съзнанието ми не насмогва на динамиката, с която се променят нещата около нас. То е горе-долу като да се движиш с вартбург по високо-скоростна магистрала и да се опитваш да догонваш профучаващите край теб  мазерати и ламборджини :Р :)) 
 Освен това, както се казва, всеки влак си има пътници... А и мнението на отделния човек (в случая моето) може да е мерило само за самия него. И накрая - твърдо вярвам в правото на всеки да изразява себе си по начина, който в най-голяма степен би му позволявал да се чувства именно себе си! - Разбира се с уговорката, че го правиш тъкмо за да бъдеш и изразиш това "Себе", а не само защото държиш да си на гребена на модната вълна.
....Но при все тия аргументи, пак ми е трудно да я храносмеля тази метросексуална тенденция (поне нейните крайни изяви)...
Седейки си и занимавайки ума си с този микронен по величината си (на фона на толкова сериозни проблеми) въпрос, се сещам за Цицерон - оня римски държавник и оратор, живял близо век преди Христа, комуто принадлежи небезизвестната фраза за времената и нравите.
- Та с усмивка си мисля, ако той би могъл да се пренесе в наши дни, вероятно сам би се удивил на проницателността на това свое възклицание, отронено преди цели 2 хилядолетия "О времена, о нрави":)




Гласувай:
2



1. анонимен - :)
16.11.2010 22:18
Какво ли не се случва в днешните ''модерни''времена-мъжете стават жени,жените мъже :)..Колкото до ''метросексуалният мъж''..ами това е то някой захранил в него идеята и той решил да я роди:)..този някой мисля ,че е наше величество жената(не аз и ти естественно )...ако се обърнем на ляво и после на дясно какво виждаме:жени..какви жени?силикон,мода,пор*но...Е??!! Питам аз..какво да очакваме тогава от днешният модерен мъж?!..изобщо не мога да разбера..татуировки,обеци на пъпа,езика и още не знам къде...Светът се е побъркал,за съжаление :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iameverywoman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 84571
Постинги: 33
Коментари: 62
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031