Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 16:27 - Валентинка-Зарезанка :)
Автор: iameverywoman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.02.2011 16:39


Най-смисленото нещо в този живот е да имаш на кого да кажеш
"Обичам те!"...


image

...и нищо, че понякога нещата не се случват така, както сме се надявали...ама изобщо!...
Нали някой беше казал, че любовта не е в тоя, към когото е насочена, а в този, който обича!...

Та важното е да не подтискаме в себе си необходимостта си да обичаме, дори когато се чувстваме прекършени от миналото.., защото именно  тази наша необходимост
(не да получаваме, а да отдаваме любов) е, която ни прави по-добри същества.

www.youtube.com/watch   Иначе в интерес на истината не го харесвам аз много тоя празник  Св.Валентин - един такъв прекалено захаросан ми идва със всичките му там сърчица, та чак натъртва :Р... 
Но това, което съм писала по-горе за любовта си е вярно и го мисля.., при все че към настоящия момент в личния ми пейзаж липсва подобен персонаж (върху когото да обективизирам пламенни чувства и който да предизвиква у мен "Радини вълнения" ;)
Вероятно и по тая причина (освен горепосочената) смятам да наблегна на Трифон-Зарезан:)  Хм, жалко, че не познавам лично ни един Трифон, но затова пък си имам под ръка червено вино ;) :D

И така на всички празнуващи, независимо кой от двата повода, наздраве!  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iameverywoman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 84668
Постинги: 33
Коментари: 62
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930